Veckan

I torsdags kom vi äntligen iväg på Poledance, jag och Elin! Det var riktigt skoj, så jag tror vi ska anmäla oss till en kurs:)
I fredags åkte jag till min älskling i Kramfors. Först tåg till Sala. Sen tåg från Sala till Uppsala. Sen tåg från Uppsala till Sundsvall. Sen en långtråkig bussfärd från Sundsvall till Kramfors. Så varför befinner han sig i den hålan? Jo, han gör en musikal där uppe och repar 6 dar i veckan, så vill man träffa sin prins är det bara att sätta sig på tåget. Tågen. Och bussen. Helgen var underbar. Som alltid när vi ses. Tiden går för fort bara, swisch så är det söndag och hemresa. Denna gång - Buss till Härnösand - buss till Sundsvall - tåg till Uppsala - buss till Västerås. 7h tog hemfärden, snacka om söndags-ångest när jag hade den resan framför mig, jag visste att jag hade 11 dagars jobb i sträck som väntade den kommande veckan och jag lämnade den person som jag allra helst vill spendera min tid med. Inget roligt alls.
"Men det går så bra så"!
Har ni sett Mia Skäringers show "Dyngkåt och hur helig som helst"? Vi såg den i helgen, hon är rätt så rolig faktiskt! Finns att kika på på svtplay.
Har en jobbig jobbvecka framför mig. Ska som sagt jobba 11 dagar, eller om det t o m var 12 dagar i sträck, då jag bytt bort o flyttat runt bland mina jobbhelger. Men det är bara att bita ihop. "Det går så bra så".
Har vart väldigt, väldigt extremt lat på min fritid den senaste tiden. Jag som aldrig hade nån fritid förut. Nu följer jag varenda tv-såpa som går att se på tv och jag är väldigt uttråkad om kvällarna. Men NU äntligen ska jag komma tillbaka till där jag var förrut. Tränings-Jossan. Dels ska jag börja i Poledance som jag skrev tidigare. Sen ska jag vara med i ett dansprojekt nu i vinter. Som jag har saknat dansen men inte fått tummen ur riktigt! Nu jäklar ska jag komma igång med det igen, d ska bli skitskoj!
Hittade ingen passande bild alls, så bjuder på denna. Jag och syster :)
Nu säger jag godnatt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0