Snart drar jag!

Halloj!

Nu e det nära, på lördag åker jag till Gran Canaria i 10 dagar med min familj. Awesome! Ska bli så underbart! Har vart mkt jobb och alldeles för lite sömn den senaste tiden, så semestern kommer väldigt passande!
När jag kommer hem e det knappt 3 veckor kvar tills jag flyttar! Åh va jag längtar! Mycket att se fram emot nu:)

Ikväll blev poldancen inställd, så jag och Elin tog en liten promenad istället, sen gick vi hem till mig o mös i soffan framför en film :)

Nu e det snart sovdags, tänkte bjuda på en till "lilla snigel" video, men bloggar från mobilen för första gången o förstår mig inte på det riktigt, verkar inte kunna lägga upp en video. Får bli en annan gång:)

Godnatt på er!

Snart ligger jag på stranden! Ooh yes!


Kommentarer
Postat av: elin

åh väntar spänt på Lilla Snigel Part 2! Orginalet är ju världens glädjehöjare när man vill skratta lite :)

2011-10-28 @ 11:59:38
Postat av: Anonym

Håller med Elin...man blir jätteglad av "lilla snigel" bra att ta till när höstdeppen kommer!!

Ska tänka på dig där du ligger o lapar sol och njuter av en o annan Mai Tai :)) Kram på dig!

2011-10-28 @ 12:41:04
Postat av: Anonym

Hehe postat av Marie

2011-10-28 @ 12:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0