Bloggen

Tänkte bara göra ett litet inlägg till alla som tycker o tänker massa om att jag lägger upp massa bilder på mig själv... (speciellt i bikini). Det är ingen som sagt något till mig, men jag vet hur folk fungerar...
Den här bloggen handlar om mitt liv, och självklart kommer jag då lägga upp bilder på mig, och allt som händer runt omkring mig...

Så.. nu när jag har fått det sagt så tänkte jag visa en bild på min hemska tumme! Jag var så himla klantig härom dagen när jag skulle stänga igen balkongdörren lite snabbt... jag gjorde precis så som man inte ska göra.. tog tag i "innersidan" av dörren o fick ett bra "sving" i dörren, och missade att jag hade tummen kvar i hörnet... och AJ jävla skit va ont det gjorde!!! Tummen började pulsera och det gjorde så jääävla ont! Skyndade mej att skölja med kallt vatten... var bombis på att jag skulle få en blånagel... men klarade mig utan det iaf! Men lyfter man på den lösa huden så sitter inte riktigt nagelbandet där det ska längre.. men förhoppningsvis växer det fast igen ;)


Hoppas ni får en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0