Mys-sommar

I fredags blev det några timmar på jobbet... sen åkte jag o familjen + morfar iväg till Hovdestalund och planterade lite nya blommor och "grattade" älskade mormor som hade sin födelsedag.

Jag saknar dig varje dag... Älskade mormor...
Jag lever 
Och du lever inom mig 
Jag ser dig när jag blundar 
Jag ber dig 
Vill du vaka över mig 
Och välsigna varje steg jag tar



På kvällen åkte jag hem till Tessan och lagade i ordning min middag, biff och sallad, sen blev det lite fix inför kvällen. Micke kom över och Tessan och han tog sig varsin grogg... men jag är så jäkla duktig och håller mig fortfarande till vatten!
(Haha det var den bästa bilden vi kunde få till)


Vi åkte ner på stan med grabbarna grus senare och satte oss på Harry's.. jag var där till 21.30 sen gick jag hemåt medans de andra pubade vidare! Jag var ju nykter, skulle jobba dagen efter plus att jag hann hem till Big Brother ;)
Tessan hade lite svårt att sitta still :P

MYYYYS-SOMMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0