Saturday

Lördagen spenderades på jobbet halva dagen... riktigt surt att sitta inne när det var så underbart väder ute! Men så fort kl slog 16 mötte jag upp Tessan och vi satte oss i Vasaparken och delade på en grillad kyckling och njöt av solen i flera timmar!!! Sen blev det en promenix hem till mig där vi tog en liten powernap... båda två somnade tvärs över sängen som två utslagna hjältar:P När vi väl vaknat till så gjorde vi oss i ordning och åkte ner på stan.. där blev det bar-runda - bill o bob, cirkus och sen till Pitcher's där vi fick sällskap av våra gamla klasskompisar Jonas, Guran och Ante! Trevligt, trevligt! Lite senare på kvällen gick jag och Tessan vidare till Bmb och dansade hela natten lång! Observera att jag fortfarande är nyttig och bara dricker vatten! Men gud va skoj jag hade ändå! Träffade på massa gamla vänner som jag inte sett på flera år, riktigt kul!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0