Syrran 27!

Igår var det kalas hemma hos syrran som fyllde 27år! Herregud! Min syster fyller 27 och jag är 24(!) och min lillebror går ut 9an idag!!! Hjälp vad tiden går fort! Va hände med alla år?!?!
Känns som jag aldrig kommer bli vuxen... men det gör mig inget! Jag kommer alltid ha mitt barnasinne kvar! Vuxen har jag tid att vara när jag går i pension!

Min kropp mår inge bra efter den här veckan!!! Det bjöds på massa gottigheter igår.. och jag var inte blyg på att backa några ggr;)






Min familj är lite annorlunda... syns det att vi är släkt?


Hahaha jag dör när jag tittar på pappa! Bingo Rimér upp i dagen!!! Själv ser  jag ut som jag e tagen ur en tecknad film...en tecknad häst!!!


Haha! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0