Stugan

Åh vilken härlig dag jag hade i måndags! Pappa kom och hämtade mig strax efter 8 och vi begav oss till stugan i Avesta... pappa för att jobba med farfar och jag för att få sola o bada :)
Farmor o farfar bor uppe i stugan på sommarn... och när man är och hälsar på snålar dom inte med fikat, 1 gång i timmen ungefär dukas bullfatet och kaffet upp! Jag älskar farmors vaniljbullar! Men denna gång var jag tvungen att sitta och titta på medans de andra smaskade på.. men fick med mig en påse med bullar som jag ska smaska på på söndag :)
Efter några timmar dök även Camilla och Ante upp och vi hade den bästa dagen på länge! Känns som jag haft en mini-semester, även fast det bara var över dan... det är så fantastiskt härligt att vara i stugan!!! Min måndag blev precis så bra som jag skulle beskriva den mest perfekta sommardagen:) Massa sol och bad och avkoppling!






















Så nu har jag fått med lite uppdatering av helgen... nu ska jag hoppa i säng för imorn blire upp tidigt till jobbet! Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhh det ser helt fantastiskt ut! Duktig du är på att uppdatera ;) Puss på dig sötnöt

2011-06-08 @ 23:11:12
URL: http://sannalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0