Söndagsfika!

I söndags hade jag moffardag!
Jag startade dagen med en Toscakaka-bit, 1 bulle, 1 kopp kaffe och lite salta lakrits-bilar till frukost!
Hoppade över lunchen och fortsatte med fika lite senare på dagen, då vi var hembjudna till kollegan Malin som fått en liten nykomling i familjen - supersöta Elvira! Där bjöds det på bullar och kakor och världens godaste cheesecake som Malin hade gjort!
Jag agerade lek-ledare och passade på att busa lite med Malins andra dotter Engla på studsmattan :)


Elin, Hanna, Marie, Malin och Sanna


Diana och jag


Lilla Elvira med pappa Stefan


Mamma Malin och Engla öppnar paket!


Marie och den fantastiska cheesecaken :)


Jag och Engla :)

Malin bor i Hökåsen, så efter fikat passade jag på att stanna till hos mina föräldrar.

Blev bjuden på en svalkande sommar-drink! Brorsan och jag


Efter den här "moffar-dagen" kände jag att jag behövde röra lite på mig... så tog en promenad från Hökåsen hem till mig...



Riktigt mysigt med detta väder... Hoppas det fortsätter vara lika fint hela sommarn!

På kvällen blev det film-mys, hoppade över middagen och gick direkt på snacksen ;)


Min kropp fick nog en chock av allt frossande och kan säga att jag var en aning illamående när det var sovdags! Men det var det värt!



Kommentarer
Postat av: Daniella

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-11 @ 10:26:36
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0