Sommar o uteserveringar :)

I torsdags var jag ledig... så skönt! Blev lite städning här hemma... en sväng förbi syrran och sen gick jag och Tessan ner på stan på kvällen och satte oss på å.. Tessan med ett glas vin och jag med ett glas vatten! Tjoohoo!
Det var inget vidare drag på å.. så vi gick vidare och satte oss den sista timmen på Tabazcos uteservering... det var väldigt lite folk ute .. men jag roade mig åt Tessan som blev lite lagom lullig sådär;)






Älskar sommarn o hur härligt livet blir till skillnad mot på vintern... Man går ut o träffar folk sponant på kvällen, trots att man jobbar dagen efter...! Jag tycker redan att jag haft så många härliga kvällar - och sommarn har precis börjat! Underbara sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0