Ledig dag med sol och bad :)

I söndags hade jag sett att det skulle bli dåligt väder... hade planerat in ännu en storstädning hemma ( jag var lite lat i torsdags o inte fick så mkt gjort). När jag vaknade sken solen och det var superfint ute... kunde ju inte sitta inne då! Så jag packade en liten väska och åkte ut till Oskar (som var ute hos hans mamma). Älskar att vara ute på landet... Vi låg och njöt vid poolen och stekte hela dagen!


Och mös med Zondra såklart! Henne har jag saknat!!
Lite färg fick man nog :)


Superhärlig dag!


På kvällen var det Big Brother Final! Det var obligatoriskt för mig och Tessan att ses och titta på detta tillsammans! Så Tessan kom till mig på kvällen och vi hade en mys kväll... Tessan med god pasta med mozarella, paprika och skinka och sen choklad...!!! och jag med... dun dun duuuun - VATTEN och en tråk-middag!
Måste få säga det själv att jag är väldigt stolt över mig själv som lyckats äta riktigt nyttigt i över en vecka nu:P det hör inte till vanligheten... har inte fuskat en enda gång! Klapp på axeln till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0