Update

Hej Hej Hallå!
I tisdags hade jag o Tessan lite lyx i vardagen:) Vi möttes upp efter mitt jobb och gick till Tabazco. Där beställde vi varsitt glas rött och tog in massa småplock- tapas :) Så jäkla mysigt! Vi satt och pratade om varför man inte lyxar till det såhär lite oftare... vardagen blir ju så mkt roligare då... Men vi kom på varför, det kostar PENGAR! Pengar är inte allt.. men det skulle underlätta så mkt om man hade lite mer stålar!
Man skulle bli lyckligare om man hade lite mer pengar... för då skulle man ju kunna göra alla dessa saker som man går och drömmer om att få göra...
-Ut och resa!
-Upptäcka världen!
-Kanske till och med prova på att bo utomlands!
-Skaffa sig en PT som drar iväg en till gymmet:)
-Ha en personlig kock som lagar god och nyttig mat till en!
- Köpa sitt drömhus!
- Köpa en grym bil (skaffa körkort först)
- Bara en sån liten sak som att gå på bio, gå ut och roa sig, eller gå ut och äta en fin middag utan att behöva välja de "billigaste" :P
Det är bara några av de fördelar som man skulle ha om man hade lite mer/mkt mer pengar :P

Igår hade jag en skitdag... vaknade ur en hemsk dröm.. som följde me mig hela dagen.. kunde inte släppa den och hade en jobbig känsla i magen hela dagen!
Sen på jobbet var det nästan bara bittra människor som kom in och klagade på allt mellan himmel o jord... men en kund fick mig att totalt bryta ihop... VILKA MÄNNISKOR DET FINNS ALLTSÅ!!!?? Lever vissa för att vara elaka?
Struntsamma.. det var en idiot som fick mig att känna mig minst i hela världen.. som tur var höll jag mig någorlunda stark inför kunden... men sen brast d! Skitdag!

Ikväll har jag bjudit hem Sannorna på middag hos mig... myspys:) Massa god mat...film...o tjejsnack står på listan!



Hoppas kvällen blir bra! Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0