oj oj oj

oj oj... nu vet jag inte riktigt vad som hände...
Halloj!
Jag trodde d skulle bli en lugn kväll..
Trodde jag tog d ganska lugnt... kan d ha att göra med att jag kanske inte ätit så mkt idag:P  haha.. hur som helst så snurrar det i mitt huvud ganska så ordentligt!! men men har haft en jätte rolig kväll... med Hanna och syrran på silk ikväll :)
Här kommer lite bilder från kvällen!

Hanna o jag hemma hos mig

Brun o vit:)

Thom (som tävlade) jag o Hanna

Syrran jag o Ante

Syrran o hennes kollgegor:)

Jag o Hanna

Min fina syster, jag o Ante

Fina Hanna

Puss

Min söta syster:)

Thom som var riktigt duktig:)

Syrran o jag

Hanna o jag

Tack för en supermysig/kul kväll!!
Puss o godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0