Godkväll

Godkväll!
Idag har jag haft en jättemysig förmiddag med fia... Hon kom förbi hemma hos mig och vi satt o pratade i timmar tills vi fick lov att avbryta för det var dags för mig att bege mig iväg till jobbet!
Jobbet gick bra.. jobbade med Sanna då går tiden alltid lika fort:)
Fick en dvd-spelare av pappa igår, så var tvungen att hyra en film idag för att se om den funkar som den ska... "Vittne till ett krig" blev det.. med Collin Farrell... tror den kan vara riktigt tung men bra film...

------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag längtar så himla mkt efter värmen nu... vill resa iväg nånstans!! Några veckor o få lite sol o bara ha det riktigt härligt... Kan det inte bli sommar nuuu!!!???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0