3 rätters!

Vaknade av att solen sken in genom persiennerna! Härligt! Ska nog ta mig ut på en långpromenad o bränna bort lite av de kalorier jag fick i mig igår... vi hade nämligen 3 rättersmiddag här igår :)
Förrätt: Parmaskink-sallad med mozarella, feta, krutonger osv :)
Varmrätt: Pestoköttfärssås med feta o pasta
Efterrätt: Vit chokladmousse med bär
MMMmmmmmm va gott det vaar!!!
Sen lite godis och ett glas vin på d!
Det var en skitmysig kväll som vi förhoppningsvis kommer göra om!:)
Det var inte lätt att hänga med i filmen vi hyrt... 3 tjejer= massa babbel :P Vi fick spola tillbaka filmen ett antal gånger pga att vi snurrat in på ngt helt annat o helt glömde bort filmen :P Haha!
Fina tjejer
MMMMmmmm

Sanna med stora fina magen:)

Tack för en toppenkväll!



(Föresten.. e d någon  som har några bra tips mot dålig hy? Hjälp mig... något mot fet o oren hy? Tips?!)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej gullet. Va mysigt det ser ut. Å va fin Sanna är, nu syns det verkligen =) Snart får vi ha en kväll vi också, å boka in ett Ktown visit. Kommer ha mycket i vår så får nog planera lite i tid. Puss

2011-01-30 @ 18:18:32
URL: http://hannaliner.blogspot.com
Postat av: Lisa

Dermalogica!

2011-01-31 @ 17:31:16
URL: http://elajza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0