Melodifestivalen!

Igår vare Du&Jag på Bmb så jag o Sanna gjorde iordning oss på jobbet, så kom Jimmie o mötte upp oss o vi gick till after worken direkt.. Jäklar va grymma dom är!!! Vilket band! Vilket röj!! Haha roligt o se hur kärringarna blir.. de e ju värre än alla ungdomar på fyllan! Upp på scen skulle dom.. roffa åt sej micken o körde gärnet!! Haha herregud säger jag bara:)!!!
Efter det gick vi till silk på Jimmies begäran.. för han va tvungen att se Du&Jag en gång till! Men Sanna och jag tröttnade och lämnade kvar Jimmie... Sanna åkte hem och jag hann med en runda på Pitchers och avslutade kvällen tillbaka på BMB! Riktigt skoj vare!

Ikväll äre Melodifestivalen! Äntligen:) Så det är vad som står på schemat idag! :)

Hoppas ni får en toppen kväll!
Puss



Kommentarer
Postat av: Sanna

Fina du ♥ PUSS

2011-02-05 @ 18:11:24
Postat av: Marie

Hehe...tur man inte var där och skämde ut sig då:)) Härligt att du fick en kul kväll!

2011-02-05 @ 18:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0