Dålig uppdatering...

Hej!
Jag har blivit riktigt dålig på att blogga... har inte haft nån lust på sista tiden.. eller ingen tid kanske... har haft för mkt roligt för mej.. så när jag väl vart hemma har jag inte haft ork att uppdatera...

Veckorna går ju så himla fort! I fredags hade jag en riktig toppenkväll med Tessan.. det började me middag o vin hemma hos mej.. sen begav vi oss till Pitchers o mötte upp Stefan o macho som hade lirat fifa o druckit bärs... klockan var mkt och alla var danssugna... var ovärt att gå in på bmb för det var för sent.. så vi hade vår egna schlagerbar i machos vardagsrum... haha riktigt skoj!
Jag och Tessan för 9-10 år sen :)
--------------------------------------------------------------------------------------------

I lördags var det personalfest hemma hos Diana... Lite knytis med mkt smått och gått att äta..lite schlager... massa babbel och gott att dricka! Efter en trevlig förfest åkte vi ner på stan och in på Harry's... Det var bara jag av "småtjejerna" som följde med in... Vi dansade o hade skoj... men var inte på riktigt partyhumör så lämnade Harrys och 4 partyglada damer :)


Systrarna Steinvall :)

Plock-mat :)


Hela gänget :)

:)

Söta Marie!

Jag o Helena

Malin och Ingrid (Lånad bild av elinsteinvall.blogspot.com)

(Lånad bild av elinsteinvall.blogspot.com)

Jag o Marie (Lånad bild av elinsteinvall.blogspot.com)

Djupa diskussioner :) (Lånad bild av elinsteinvall.blogspot.com)
Sanna och jag:) (Lånad bild av elinsteinvall.blogspot.com)

Ingrid o Marie! (Lånad bild av elinsteinvall.blogspot.com)

Tequila time på Harrys! Tack för en härlig kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0