Dagarna som gått

Hello mates!
På Sannas begäran uppdaterar jag nu bloggen... så kan inte garantera att det blir ett jätteintressant inlägg.. men ska göra mitt bästa!
Börjar med att dela med mig av ett litet klipp med Olle Hedberg o Andreas Weise... riiiktigt riiiktigt bra!
Idag ligger jag hemma i soffan o snorar o hostar :( börjar bli sjuk! Men ska pallra mig iväg till jobbet senare.. börjar kl 14...
Sanna stumpan ligger också hemma sjuk... tror vi smittat varandra..:( Hon har så tråkigt o vill ha ngt kul att läsa... därav mitt inlägg :P Känner pressen på att det ska bli riktigt underhållande nu!! :S

Igår slutade jag 13... gick iväg och handlade lite direkt efter jobbet... sen va tanken att åka hem o krypa ner i soffan o kika på en hyrfilm o kurera mig... när jag hoppat på bussen som skulle ta mig hem fick jag den där jobbiga magkänslan..."Vart fan e mina nycklar!?!!" Faaaan... kvar på jobbet!!! "Öppna jag måste av, tack!!"
Så av med mina tunga matkassar och tillbaka ner till station igen... Där var dom ju... skönt!
Marie tipsade mig om en film - "I rymden finns inga känslor", hon tyckte att tjejen i filmen var jag... att jag var lik henne.... sättet jag pratar på och hur jag gestikulerar osv... så självklart va jag tvungen att hyra den!
Tjejen i filmen var väldigt söt o charmig... så där söt o charmig e ju inte jag :P Men kul att både Marie och hennes man såg likheter:) Tar det som en komplimang.. tack :)

I helgen var det födelsedagsfirande för Linda! Först förfest hos henne sen blev det BmB! Det var en skitrolig kväll! Hon hade köpt spelet Sanning&Konsekvens som vi spelade... och det spelet drog verkligen igång festen ;)
Här kommer lite bilder från kvällen:



Födelsedagsbarnet




Sanning o konka - vi var tvugna att dansa tryckare :)

Raise your glass!

Tessan, Linda, Sofie o jag


Sanning o konka - lapdance:)'
'
Sanning o konka- magprutt

Sanning o konka- rumpkläm!

Sanning o konka - smisk på rumpan :P






Såå... nu så blev det ett ganska långt o innehållsrikt inlägg :)
Ha en bra dag... nu ska jag vila lite! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0