Aktiv dag!

Tjeniis!
Idag har jag haft ytterligare en aktiv dag...:)
Jobbade 6.45-13.. gick sen på stan me Sanna och vi impuls-shoppade varsin klocka! Sen blev det gymmet... hem en kortis och iväg till Jysk med mamma för att köpa nattduksbord:) Sen bar det iväg hem till mamma o pappa där jag lånade bastun! Skönt!

Morfar kom förbi också.. kul att träffa honom... är alldeles för dålig på att höra av mig till honom:( Han är snart 91! eller e det till och med 92? Jag vet inte riktigt...han är väldigt pigg för sin ålder... men man vet ju aldrig vad som kan hända när man e gammal... det kan gå fort.. det lärde jag mig för två somrar sen när jag miste min underbara mormor... det kom som en chock... fanns ju inte en chans att hon skulle försvinna... så full av energi, kärlek, skratt, värme... Underbara mormor! Usch vad jag saknar dig!
Man ska ta vara på tiden man har med sina nära o kära!

Nu har jag kommit hem och försökt montera ihop mina nattduksbord... men de e en enda stor röra på vardagsrums-golvet nu... har bara kommit halvvägs med det 1a bordet... blev förbannad... jag brukar ju va bra på sånt här med att montera ihop saker.. men idag ville det inte alls funka!!! Äsch... jag lämnar det till imorn... kanske går bättre då! Om inte annat kanske man kan få lite hjälp:)?

Nu ska jag snart sova... ska försöka va duktig o gymma INNAN jobbet imorn... börjar 9.45... skulle bli stolt om jag kom iväg vid 8... men känner jag mig själv så kommer kudden locka aningen mer imorrn bitti! Jaja..vi får se... tanken e ju god iaf :)

Här e min nya klocka förresten:)



"Oväntad lycka glädjer mest"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0