25 års firande för min bästa!

Hej Hej!
Helgen har vart bra... i fredags blev d partaj med Tessan hemma hos Martin.. Där jag fick en STOR överraskning när jag klev in... Rudy var där! Min gamla dans -och klasskompis:)  Henne har jag inte träffat på år och dar och det var såå kul att träffa henne!! :)
Kvällen började lite lugnt med vin o "med andra ord"...efter några timmar och några fler glas vin fövandlades vardagsrummet till schlager-dansgolv o vi dansade hela natten:) Var riktigt skoj!
Upp o hoppa kl 8 på lördagsmorgonen o iväg o jobba.. inte jättepepp på det men det gick kalasbra..:)
Lördagskvällen spenderade jag med mamma o pappa med god mat och melodifestivalen.. en riktig myskväll!

Igår begav jag mig till huvudstaden för att träffa min bästa vän Maria om jag känt sen jag var 2:) Hon har nämligen fyllt 25 och det skulle firas!! Hon mötte upp mig på T-centralen så gick vi och tog en fika och sen inhandlade vi godis o snacks inför kvällen för 500:-!! Moff Moff!! Men måste tillägga att det var inte bara jag och Maria som skulle gotta oss med detta... haha! Det kom ytterligare ca 10 pers till henne på kvällen :) Det var en jättetrevlig kväll med lite vin o massa mys:)
Maria åker till Amsterdam imorgon och kommer vara på turné i Europa fram till maj.. så det var såå mysigt att få umgås en hel dag med henne! Bästa Majsan! Massa kärlek till henne <3

Här är en chockad Maria som precis fått vår present - Att hoppa Fallskärm!!!




Grattis på igen på 25årsdagen hjärtat!!!
Tack för en fantastiskt helg!
Puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det låter som en kanon helg! Jag vill också åka på turné till sommaren! Ska vi följa med? ;)

2011-03-01 @ 00:03:08
URL: http://sannalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0