Livet ska vara mysigt

Då var man inne i vardagen igen... Har jobbat min första dag idag efter 1 vecka hemma i sängen. Det gick bra. Dagen gick fort och det var riktigt roligt. Trevliga kunder och de bästa kollegorna, vad mer kan man begära?

Nu ligger jag och myser i sängen. Här har jag legat och myst ända sen jag kom hem från jobbet. Min madrass ligger kvar på vardagsrumsgolvet från helgen. Då var det film-mys-maraton här hemma. Tanken var att madrassen skulle in till sovrummet igår. Så blev det inte. Livet ska vara mysigt. Madrassen är kvar i vardagsrummet. Det är mysigt. Jag älskar det. Idag när jag kom hem tog jag av mig alla tighta obehagliga kläder, satte på mig en stor t-shirt, värmde en matlåda, satte på tv:n, kröp ner under täcket och åt min middag. I sängen! Hur mysigt? Känner jag mig själv kommer madrassen troligtvis ligga kvar här den närmsta veckan i alla fall. Ingen kan säga att det är fel. Här bor jag. Jag sätter mina egna regler. Jag älskar det!






Kommentarer
Postat av: Mamsen

Låter jätteskönt! Viktigt att ha lite mys när man slitit färdigt på jobbet, o ladda batterierna!

Bamsekram

2011-08-30 @ 14:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0