Myskväll, nakna karlar, tappat nageln m.m

Save the last dance är på tv. Jag älskar ju dans, men seriöst. Hur kunde dom välja Julia Stiles till den rollen?! Förlåt. Men hon förstör ju verkligen hela filmen. Hon är så otroligt dålig på att dansa. Dålig skådespelare är hon också, iaf i den här filmen. Hela hon är ocharmig. Tråkigt. Tror filmen skulle kunna vara så mycket bättre om de bara hade valt en annan tjej till rollen.

Ikväll har jag vart hos Hanna. Riktigt mysigt. Vi tittade på Robinson. Vilket kanonavsnitt jag hoppade in i. Nakna karlar springandes på en strand! Haha underbart! Eller inte, det beror ju på hur man ser det. Det hade kunnat vart mer upphetsande än var det var.

Skulle ju träna med Maja också, men hon jobbade sent så det blev inget av det. Tyvärr. Men har rört mig lite idag i alla fall. Totalt nästan 2h promenad. 30 min till jobbet. 30 min från jobbet. 25 min till Hanna. 25 min hem från Hanna. Helt okej ändå.


Va mysigt de har gjort det i stan. Riktigt mysigt i mörkret. Lyckades till och med fånga det på bild.



Nu ligger jag här på min madrass igen i vardagsrummet. Min favoritplats. Har nyss lagat 2 matlådor. Kalvkotletter med vitlöksfrästa champinjoner, bulgur och bea. Tjuvsmakade lite och gott blev det!

För två månader sen klämde jag min tumme i min balkongdörr. Helvete vad ont det gjorde. Trodde jag skulle få blånagel och tappa den med en gång. Det gjorde jag inte. Dock fick jag en blåsa och nagelbandet satt inte direkt där det skulle efteråt. Men det växte ihop. Idag, 2 månader senare lossnade min nagel! Inte hela... den har ju vuxit ut lite, men halva! Så jädra ocharmigt!

Okvinnligaste tummen ever!


Just ja... färgade ju mitt hår idag... såhär blev det:




God natt!


You found me.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0