Skype

Godkväll!

Nu är jag här igen. På madrassen. På golvet. Underbart. Ligger och tittar på True Talant på tv och snart ska jag inviga Skype! Kul med videosamtal ju. Det blir ju lite mer personligt då, underbart att få se ett saknat ansikte också!



Imorn har jag kortdag på jobbet. Slutar redan kl 13. Då blir det en tripp på stan sen hem till Hanna kl 17 för lite planering av både det ena och det andra. Sen blir det gym-pass med Maja. Det är verkligen på tiden. Jag är peppad så det ska nog gå bra. Det kommer gå bra. Bara jag tar mig dit. Dit kommer jag med hjälp av Maja!

Jag har kommit på en sak. Det finns en sak i mitt liv som jag verkligen saknar. En sak som har varit min passion i nästan hela mitt liv. Jag vill dansa. Dansen gör mig glad. Jag saknar verkligen dansen. Jag ska göra nåt åt saken. Jag bara måste få dansa igen!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0