Ta-hand-om-mig-själv-dag!

Kände för att pyssla om mig själv lite extra idag. Gick och solade direkt efter jobbet. Nu ska jag färga håret tänkte jag! Köpte även lite andra hårprodukter på Åhléns, dags att börja sköta om mitt ruffs nu!
Man behöver sånna här dagar så man kan få känna sig lite snygg o fräsch ibland!



Imorse när jag gick till jobbet (kl 06.00!) var det riktigt kallt ute! Första gången på hela sommarn jag satte på mig mina boots... Ångrar att jag inte tog vantar också, riktigt kyligt! När jag slutade däremot var det t-shirt väder. KOM IGEN NU SOLEN, stanna lite längre! Men vi går ju trots allt in i September imorgon.. suck.. ja ja det var den sommarn!


Hej på ett tag! Nu ska färgen i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0