Otursdag!

Jag måste ju ha världens sötaste vän!
Igår hade jag lite planer efter jobbet, men de ändrades. Åkte hem själv efter jobbet och tog en dusch och började laga tacos, till mig själv(!). Ringde Tessan som var påväg hem från stan, till min lycka frågar hon om jag vill ha lite sällskap, så Stefan släpper av henne hos mig!
Som vanligt var hela diskhon full med disk som jag inte orkat ta hand om. Medans jag lagade i ordning maten undrade Tessan om inte hon kunde få diska!?! Haha... eehh? OM du kan få diska?!?! SJÄLVKLART får du det... men du behöver verkligen INTE göra det! -Jo men tänk va skönt när du kommer hem imorn och allt är diskat!
Världens gulligaste Tessan diskade upp all disk! Vilken liten pärla! <3
Vi planerade även helgen som vi ska tillbringa tillsammans... på lördag går vi ALL IN! Vi får se om d även blir en liten after work imorn kankse... men d beror lite på.. jag har nämligen skadat mig!!
Har haft världens otursdag idag! Vaknar med en påbörjad vagel på ena ögat...skönt! Sen vare lite allmänt strul på jobbet bara... sen går jag in med benet i hörnet på byrån!!  AJ, bula och blåmärke ovanför knät!
Sen lyckas jag på nåt konstigt vänster skada mig i ryggen/bäckenet! Nåt så fruktansvärt... som bara har blivit värre och värre under eftermiddagen/kvällen! Bäckenrotation verkar d som... suck... 24 år och bäckenrotation...!!
Nu har jag smällt i mig massa tabletter och fått massage och blivit insmord med liniment..så just nu mår jag ganska bra! Men fasar för morgondagen... ska ladda upp med värktabletter på nattduksbordet så jag har resurser om jag inte kommer ur sängen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0