Härliga dagar

Har jobbat hela helgen! Men lyckades ändå ha en riktigt mysig lördag! Efter jobbet blev det att skynda mig hem och fixa mig lite..sen kom Larsson och hämtade mig så åkte vi ner till stan och mötte upp födelsedagsbarnet Sanna som hade bokat bord på Tabazco. En riktigt mysig kväll... efter middagen åkte mamma Sanna hem=) medans jag och Sanna gick till baren och beställde varsin supergod drink och myste ner oss i soffan och hade det bästa tjejsnacket på länge! :)




Godaste efterrätten!!! (sannalarssons.blogg.se bilder)

Igår jobbade jag också.. men åkte hem till Tessan direkt efter jobbet och fick världens bästa söndag! :) Jag, Tessan och Stefan åkte och köpte vedugnsbakad pizza och 4 (!) liter Cola och kröp upp i soffan framför tvn och moffade! Jag och Tessan begav oss till affärn för vi var sugna på att se en rysare... så vi hyrde The Reef, en verklighetsbaserad film om ett gäng som är ute med båt till havs... och båten går sönder... och de får kämpa för sina liv för att inte bli uppätna av vithajar! En riktigt tragisk film... usch HATAR verkligen hajar!

Som alltid efter allt moffande började våran ångest komma, så jag och Tessan hann med ett litet träningspass mellan filmen och Big Brother! Mitt under situpsen känner Tessan sig lite törstig och halsar ur Cola flaskan och jag, som inte ätit upp min pizza slänger ur mig att jag ligger och funderar på om jag kanske ska ta o värma pizzan igen... Riktiga hälso-freaks! Haha !
Vi avslutar träningen, kikar på biggan, värmer pizza i pausen och dricker liiite mer cola!
När biggan var slut var det dags för ytterligare en film..så vi skickade Stefan till affärn medans vår ångest krypit sig fram igen...så det var bara på med musik igen och pumpa lite mer!!
Stefan kom hem med ytterligare en rysare... The Hitcher! En ruskigt bra rysare! Man satt på nålar hela filmen!

Jag ville såklart inte sova själv efter filmen.. så vi slängde ut Stefan i soffan och jag o Tessan fick dela på sängen :) Uppspelta som små barn låg vi där i sängen, precis som när vi var 10 år och inte kunde sova... var länge sen jag skrattade så mkt! Har träningvärk i magen idag, och tror inte det enbart beror på situpsen... jag tror alla skratt-anfall har hjälpt till :)




När vi vaknade imorse gick vi en promenad efter frukosten, gick förbi en liten butik och hittade en jättesöt liten snuttefilt som jag inte kunde låta bli att köpa till Sannas lille skrutt... så efter promenaden gick jag upp till familjen Larsson/Högfeldt med den lilla presenten :)


Fick skjuts hem av Sanna och Jimmie, hann plocka lite här hemma innan jag gick på en promenad  till solariet med Becca:) Måste ju grunda lite inför sommarn! Pappa hämtade upp mig och vi åkte hem till Hökåsen en sväng, sen åkte jag med mamma till en lokal där det var en liten visning av massa fina inrednings-grejer... Jag hittade en jättefin ljusstake som mamma köpte till mig i födelsedagspresent... (men det har jag redan glömt bort)!

Även fast jag jobbade hela helgen har jag fått min helg nu i efterhand... världens mysigaste söndag och måndag! Kunde inte blivit bättre! Nu blire kort-vecka på jobbet... så snart är det ju helg igen..och då är jag leeedig!! Härligt!

Nu ska jag sova... börjar 7 imorn! Puss på alla gull-rumpor som läser min blogg :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

jag läser din blogg :), i´m your biggest fan, ever! <3

2011-04-05 @ 12:42:00
Postat av: Jossan

Åh jaa! <3 Du e min gullrumpa :)

2011-04-05 @ 15:41:47
URL: http://josefinebjorkdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0