Energi - är det våren som gör det kanske?

Hej alla glada!!!
Hade en långdag på jobbet idag...8-18... men d gick bra ändå :) Jag va på underbart humör och hade bara härliga kunder idag och jag kände hur min glädje och energi smittade av sig på kunderna... var riktigt roligt och d blir dubbelt så roligt att hjälpa till då, även me småsaker som egentligen inte tillhör mitt område... hjälpte bla en gammal tant som ville ha reda på hur mkt pengar hon hade på kontot..så jag följde med henne ut till bankomaten och hjälpte henne att ta ut pengar och få en minneslapp... hon var så himla tacksam "Hur ska jag kunna tacka dig, tänk att det finns sånna fina människor som dig, Jobbar du här? ordinare? Oh herregud du e så fin, Tusen tack".
Hur härligt är det inte att hjälpa sånna människor? En riktigt härlig dag bara!

Har börjat tappa rösten... vet inte om jag börjar bli sjuk eller vad det är.. men e riktigt hes och det börjar kännas lite rivigt i halsen nu på kvällen oxå... Hoppas det bara är ngt tillfälligt!
Efter jobbet mötte jag upp Sanna o Sanna på stan...vi hade inte träffats på ett tag så vi hade MASSOR att ta igen :)
När (gravida) Sanna blev hämtad gick jag och Sanna på en långpromenad och uppdaterade varann ytterligare lite :) Vi var tvungna att gå hur många omvägar som helst för att förlänga vår promenad och kunna fortsätta prata! Blev iaf över 1h promenad, det behövdes :)

Kom hem efter kl 20 och började laga lite tacos...samtidigt som jag pratar i tel... så hör jag nå konstigt smattrande mot mitt köksfönster... hm d låter som d e nån som kastar sten?! Haha nej d e säkert inget tänkte jag! Men var tvungen o kika ut iaf.. då står Martin stackarn där nere med kramp i armen.. Haha.. han hade försökt ringa mej o porten var stängd! Så han hade stått o kastat hur länge som helst utan nån som helst reaktion från mej :P Fick lite trevligt kort sällskap av honom innan han stack över till hans pappa för lite middag:)

Fick hem min nya bikini här om dagen.. supersöt! Snart är det sommar hörrni!!! ÅÅÅÅH så härligt!!


Slänger in till bild för att fylla ut inlägget en aning ;) En gammal bild på mig och min förra katt Zorro!!! Skrutten<3

Nej nu måste jag verkligen sova.. ska snart upp!! Godnatt!!


"Den som väntar på något gott..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0