Friiday

Hej hopp!
Fredagskväll... känns som en helt vanlig kväll... jag ska jobba hela helgen =( Är sjukt rastlös, hade planerat in att gå å se September ikväll.. men vet inte om jag orkar stå å trängas med massa fyllon :P Hon kommer helt klart ha fler spelningar i sommar..så då får jag ta tag i det en annan gång =) Men vill ändå inte bara sitta hemma helt själv... får se va jag kan hitta på!
Igår var jag ledig.. då träffade jag syrran.. och vi var ut på promenad.. o sen va tanken att vi skulle slinga varandras hår.. men vi hann bara med att slinga mitt (!) det var ju kul för mej, men fick dåligt samvete för att vi inte hann med syrran som skulle på fest på kvällen =( Förlåt!
Senare på kvällen gick jag en promenad och mötte upp Tessan, sen gick vi hem till henne och gjorde våfflor med grädde, sylt OCH glass!! Gud så gott!
Lite senare på kvällen när maten hade lagt sig gick vi ytterligare en promenad till Hemköp och köpte lite Brie och FinnCrisp! Kan vara det godaste som finns! :)
Här kommer lite bilder från gårdagen :


Haha, Såhär snygg e man när man slingar håret :)

Resultatet:




Våffeltime!!!

Mumma!



En riktig myskväll!

Köpte två nya skjortor idag efter jobbet!

En jeans-skjorta...

...och en sommar-skjorta :)

Någon som har blivit lurad idag? Inte jag... som tur är! Men min kära vän blev riktigt lurad idag... Sanna stumpan♥!

"Go your own way"


Kommentarer
Postat av: Sanna

Gud vilka snygga skjortor gumman :D

2011-04-01 @ 19:44:13
URL: http://sannalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0