Påsk och födelsedag!

Heeej!
Har haft de härligaste dagarna på länge nu under påsken... underbart väder... underbar födelsedag och underbart sällskap!
Skärtorsdagen slutade jag kl 13 och mötte upp Tessan för en sväng på stan.. sen traskade vi ner till hamnen och gick förbi hennes föräldrar och fick ett glas vin på terassen! Sen delade vi en pizza på Kajen's fik innan vi begav oss hem på varsitt håll... Hemma blev det storstädning för mig för släkten skulle komma på påsk- och födelsedagsmiddag hos mig dagen därpå :)

På torsdagskvällen kom lillbrorsan över på filmkväll och höll syrran sällskap! Jättemysigt!


Långfredagen var underbar... Innan släkten kom hade jag några timmar ledigt och låg och solade på balkongen :)
Sen hade vi en härlig påskmiddag och födelsedagsfirande av mig! Fick massa fina presenter :)




På kvällen mötte jag upp Tessan och Stefan för en mysig utekväll... vi satte oss på BMB's uteterass redan strax efter 21..då vi var helt ensamma på stället! Stefan lämnade oss strax innan 23 men jag och Tessan stannade kvar för att fira min födelsedag vid tolv-slaget och blev överraskade av Linda som kom och supriseade oss på dansgolvet! Vi avslutade kvällen vid 01 eftersom morgondagen, min födelsedag, inte skulle bli allt för slitsam, vi var ju tvugna att vara på topp på den stora dagen :)





24-årsdagen

Min födelsedag blev helt fantastisk tack vare mina underbara vänner! Jag behöver inte skriva så mkt om den... Bilderna beskriver dagen ganska så perfekt!

De här möttes jag av när jag kom ner för trappen! Gullrumpor!







Dagen på djäkneberget kunde inte blivit bättre!!! Tack mina fina tjejor!!!

På kvällen blev det fest... hem en sväng för att sedan sticka iväg till Djäkneberget igen för att fira av Martin som ska resa iväg 1 år!








----------------------------------------------------------------------------------------------------

Helgen fortsatte med härliga dagar! Grillning och underbart häng i den underbara solen :)





------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag efter denna underbara påskhelg bestämde jag mig för att det var dags att ta tag i fläsket och komma i form inför sommarn! Så jag och Sanna gick och köpte oss varsinna par av Reebok Easytone-skor! Nu jäklar så arslet bli fit!


Nu är det dags att knoppa! Imorn kl 06.00 står jag med skorna på i hallen för en promenad ner mot jobbet!
Sov gott!


"Nobody said it was easy"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0