Härligt väder!

Idag börjar jag kl 10... och vaknade av mig själv kvart i 8... det hör inte till vanligheten..jag brukar snooza så länge d bara går innan jag går upp..oftast bara en halvtimme innan bussen går...
Men va härligt det är att kunna ta det lugnt på morgonen...:) Ska försöka bli lite bättre på det!

Idag jobbar jag till 18, sen ska jag på föreläsning som en kille har- som föddes utan både armar och ben! Kan nog vara jätteinspirerande och bra!
Man ska tänka efter innan man klagar!
Nu sticker jag iväg till jobbet... med ett leende på läpparna! :)

Kommentarer
Postat av: sanna

ÅÅHHH så himla fiiin <3

2011-04-14 @ 12:21:09
Postat av: Jossan

Men åh va snäll du är! TACK <3!

2011-04-14 @ 12:28:57
URL: http://josefinebjorkdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0