Björnön

Imorse blev det promenad med nya skorna till jobbet! Stolt att jag kom iväg kl 6 imorse! Klapp på axeln till mig själv:)
Efter jobbet gick jag och Öhrling en sväng på stan och jag köpte ett gulligt litet sov-set. Sen mötte vi upp Tessan på hennes lunch och vi hann med några minuter i solen innan hon sprang iväg och jobbade igen och jag traskade hemåt.

Lite senare åkte jag, Sanna och Linnéa ut till Björnön och satte oss på en filt på stranden och fikade och myste i solen i ett par timmar! Lovley!
Dagarna blir så mkt längre när man kan vara ute... Älskar att sommarn är påväg!
Nu har jag hoppat i min "pyjamas" och ska gosa ner mej i soffan framför tvn!


"Keep it loose, keep it tight"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å vad fin! Ser ut som en sommardress!

Puss från mamsen!

2011-04-27 @ 20:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0