Lhadkröjb Enifesoj

Har vart en händelserik vecka och helg...! Utgång både fredag o lördag, det var ett tag sen det hände!

-Tjejmiddag, övernattning hos fia, hunnit umgåtts med nära o kära mer än vanligt! :)

Idag är jag ledig... kom nyss in från en långpromenad med Maria som e hemma en snabbis i stan, vi ses alldeles för sällan men får så mkt energi när vi träffas som jag kan leva på länge! Min äldsta barndomsvän<3

Vet inte vad jag ska hitta på resten av dagen.. färga håret kanske... ta ut löshåret och färga det lite mörkare... eller så väntar jag ett tag till innan jag tar ut löshåret, det sitter ju trots allt ganska bra fortfarande. Får se va d blir...

Sola skulle va skönt att göra också... få känna sig lite snygg... brun o fräsch:) 


Hade tänkt mig den här färgen på håret typ... lite rödbrunt... blir nog bra :)


jag o becca sommarn 2009

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

 


---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bilder från i fredags



Micke o jag i djup diskussion:)


:)



Jodå.. jag o sanna trivdes rätt bra med att vara ensamma flickor bland en hel massa grabbs:P





------------------------------------------------------------------------

Fick inte så mkt bilder från i lördags hos elli, men lyckades iaf fånga det lilla charmtrollet på bild med mamma :)


Gos!

------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag ska ta körkort! Punkt slut!

Ojoj va kul det ska bli..sitta i bilen o lyssna på sånna här låtar (som jag hade lite högre upp) gasa på lite o bara köra... ska helst vara mörkt ute med gatulampor som svischar förbi... brrrrrrrrrrrrrrrrrrrmmmmm! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0