Pumpar näs-spray o "tryck-utjämnar"

Hej Hej Hallå!

Sitter här hemma och beklagar mig över mitt öra... har fortfarande lock..efter 15 dagar!? Det bubblar o pulserar och skränar (finns det ett sånt ord?) i öronen om vartannat... Jag håller på o bli tokig! Usch och fy!

Jaja.. idag har jag jobbat... mötte sen upp Maja o Elli H för att gå och kika på lite gym inne i stan (hade tänkt mig Njoy) men kom hem med ett 12-månaders avtal hos ett helt nytt gym- 149:-/mån, -som klippt o skuret! Det bästa är att man får prov-träna hur mkt man vill i 2 veckor, utan kostnad, är man inte nöjd säger man bara ifrån och det kostar dig inte ett öre!

I söndags var jag hos Elli som hade kräftskiva/babyshower. Mycket trevligt! Vi lekte lek- Gissa kändis-babyn, Haha, skrev en hälsning till hennes kommande baby i en lite bok & fick varsin body som vi fick måla/skriva ngt på:) Sen fick vi alla gissa hennes omkrets runt magen, jag var en bit i från ja... haha inte så lätt det där:P 99cm tror jag hon var runt om magen! Den växer, men det är det enda på henne som växer... riktigt fint gravid är hon lilla Elli!
Här är lite bilder från kvällen!

Nickis

Lina, Maja & jag

Fia med lilla Edwin & Hanna

Ewe:)

Elli

Min body -fram

-och bak:)

Den fina tårtan som Elli gjort

Myshörnan

Elli med 99cm's magen:)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag ligga o tycka lite synd om mig (pumpa näs-spray o "tryck-utjämna") o kika på lite web-tv innan idol börjar :)

Bjuder på lite somriga bilder som kanske kan pigga upp i det här regniga höst-mörkret!

Usch! Längar redan tillbaka till sommaren- känns som det var evigheter sen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0