Överraskning!

Idag har jag vart ledig! Lurade Tessan att jag skulle jobba hela dan och sen ut med jobbet så jag inte skulle kunna gratta henne. Men jag och Linda hade planerat sen en tid tillbaka att överraska den lilla tösen:) Så har sprungit runt på stan med Linda o letat present, käkat sallad på coffee by george och "gjort" tårta;)

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och ska snart krypa i säng. Oskars kusin sover hemma hos oss så tänkte att de skulle få umgås lite i fred:)

Här kommer lite bilder från dagen!


Ceasarsallad som jag blev dålig av :S


Lindas seranoskinka- och mozarellasallad


Linda:)


Skelögd? haha



Vi med tårtan:)


Superstressade- Halvsprang hela vägen till Tessan för att inte glass-tårtan skulle smälta, så fick knappt fram ett ljud när vi anfådda skulle sjunga för födelsedagsbarnet:P


Vi med det glada födelsedagsbarnet!:)


Ser ut som jag lagt på mig 40kg, men hoppas att det är skjortan som e stor!?!

En rolig dag med fina tjejer! Tack och godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0