Macho 25!

Har vart riktigt dålig på att uppdatera.. skärpning!
Senaste tiden har jag ägnat mig åt att vara sjuk... eller ja.. jag har dragit på mig en ordentlig förkylning med rethosta och öronvärk+att jag går in på 5e dagen med lock för ena örat! Men har lyckats hållt mej undan febern iaf, så har iaf jobbat & har t o m kunnat fira Macho som fyllde 25 i lördags! :)
Här kommer lite bilder från lördagskvällen!



Oskar aka Obie


Innan vi for iväg på fest...


Hemma hos födelsedagsbarnet


Mkt folk på liten yta:)


"Stekar-untz-untz-armen" var framme!


Grabbarna va heta!


Boys boys boys


"Untz untz untz"



Fina tjejer -Sanna&Linnéa


Sanna, jag & Linnéa


yeeeaay!


Grabbarna ägde på dansgolvet


Jag & Linnéa

Efter en riktigt trevlig förfest gick vi vidare till Blue Moon, blev en ganska lugn kväll för mig pga att jag inte e helt frisk, men hade skoj ändå!

Jobbade tidigt idag så nu ska jag kurera mig o bara ligga i soffan o glo på Paradise Hotel Danmark.. haha! Jag är så arg på mig själv att jag började kolla på det.. för nu är jag ju fast i det!!! Kommer på mig själv hur jag ibland "tänker" på danska.. haha vissa ord osv...! Kan snart prata danska flytande;)!

Ha en bra dag! Tjolahopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0