Ledig lördag blev jobblördag:(

Godkväll!
Är precis hemkommen från min kusin Lina som fyller 20 idag! Nu sitter jag här i soffan och jäser... Blev lite mkt för magen nu på kvällen...
Jobbade sent idag... började kl 14 och hade fullt upp innan jobbet med att röja i lgh. Så när klockan va 13.20 (bussen skulle gå 13.30) insåg jag att jag varken fått i mig ngn frukost eller lunch... Hoppsan!
Så gick till jobbet med "ekande" mage... när klockan var 16.30 klarade jag mig inte längre så smällde i mig en Lilla menyn. 2 timmar senare var vi på kalas där det bjöds på min favorit...nämligen smörgåstårta! Mmmm... tyvärr var jag fortfarande mätt, men blev en liten bit ändå. Och självklart vanlig tårta på det! Lite lagom mätt sådär ;)
Intresseflaggan svajar?

Haha nog om det... Ska upp och jobba imorn, fast det är min lediga lördag... men så blev det iaf.. det gör mig inte så mkt, ska jobba med Sanna så det blir kul:)

Hade tänkt åka o träffa några Tessan o/co ;) nu men känner mig alldeles för trött för det, ska ju faktiskt jobba imorn. Så det blir att
krypa ner i sängen och glo på danska PH, skäms nästan, men är helt fast i det! Haha!

Bjuder på en favorit... blir riktigt glad av denna!

 

"Jag gjorde upp en eld för dig, och nu brinner hela skogen"

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0