Idol!!

Hej svejs!
Läste på aftonbladet.se idag att de e farligare att röka vattenpipa än vanliga cigaretter?! Det trodde jag inte! Man tar ju inte halsbloss med vattenpipa (eller inte jag iaf?) hur kan det då vara värre? Det stod ngt om att det var som att röka 100 cigaretter!
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article7739466.ab

(Nästan första, iaf sista gången!)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu är jag hemma efter en ganska lugn och skön jobbdag! Snart blir det en sväng till affären innan premiären av Idol! Annars har jag inte så mkt att berätta... har fortfarande lock för örat och hosta... Vilket resulterar i att jag varken kan träna (vilket jag iofs inte gjort på länge ändå) eller jogga/powerwalka, vill ju bli frisk, då lär man ta d lugnt! Så får nog lov att ligga i soffan några kvällar till o äta gott o bara ta det lugnt, stackars mig :P

Ha en fin kväll!


Bild från stugan i somras



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0