Ibland kan det vara skönt att vara ensam...

Igår hämtade Sanna upp mig efter jobbet och vi åkte och hyrde film o köpte massa godis, chips o dricka:)
Sen åkte vi hem och lagade tacos och hade en så j*vla mysig tjejkväll!
Tände ljus, tittade på Idol, tittade på film, pausade filmen för att sitta o snacka o lyssna på musik i flera timmar, fortsatte titta på film, ritade lite, gick o la oss i sängen för att fortsätta prata lite...sen var klockan halv 3 och vi somnade sött brevid varandra:)


Vaknade utvilad och begav mig på en mysig långpromenad när Sanna åkte till jobbet. Jag promenerade ut till Anundshög och traskade upp på toppen av kullen och satt där i min ensamhet ett bra tag och bara var... det var riktigt mysigt... tills jag kom på mig själv att det inte alls va så roligt att vara alldeles själv...hemskt tråkigt faktiskt... så då traskade jag hemåt igen...

Nu ska jag snart hoppa in i duschen sen blir det att bege sig ner mot stan o möta upp Tessan. Lite middag på stan och sen ska vi kika förbi Igor-gallerian som har invigning idag... blir nog mysigt!


Taco-time

-------------------------------------------------------------------------------------

Bilder från Anundshög i våras

-------------------------------------------------------------------------------------

Jag älskar den här låten...!!! Man behöver inte vara på nåt speciellt humör när man lyssnar på den.. den bara är... såå himla bra!

 

"Your love, Your love"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0