24-timmars blev halvtimmes!?

Mors Mors!
Igår hade jag planerat en tjejkväll med Sanna & Sanna:) Eftersom att våra grabbar var iväg på kryssning så passade vi på!
Hade pratat med Oskar under dagen som var riktigt taggad inför denna 24-timmars! Pratade med honom när han klev på båten och då var väl klockan runt 17.00 och grabbarna skulle glida in till baren i väntan på att få sina hytter. Strax efter 18 ringer han och säger att han blivit utslängd från båten?
Vad kan ha hänt på 1,5h som gjort att han blivit avkastad från båten?!
Jo mina vänner... han hade spelat musik! MUSIK! Är det inte det man gör på en 24-timmars kryssning?
Jag trodde det hela var ett skämt.. men så var inte fallet... 5 vakter kom och hämtade honom från hytten och han skulle genast lämna båten!
Macho gick av båten på en gång när han såg att Oskar inte skulle få följa med- vilken fin vän!
Jimmie, som aldrig ens vart in i hytten, blev också utsläng för att han "bodde" där...!?
Totte blev avkastad pga att han diskuterade med vakterna om vad som hade hänt - shooff så var han också av!
Vilket skämt! Grabbarna tog en taxi till V-ås och avslutade kvällen med utgång hemma i Västerås!

Åter till vår tjejkväll... vi fortsatte våra planer och gick hem till Sanna Ö och lagade mat och drack vin och hade en riktig tjejkväll- fortsatte vidare till Å där vi tog ett glas. Sen kände jag mig ganska nöjd och redo att åka hem (skulle jobba idag). Men följde med vidare till BmB för att se om jag kunde locka med mig Oskar hem- och visst kunde jag det:) Blev en riktig tvist av kvällen, men hade riktigt trevligt! Mysigt också att jag fick oväntat sällskap med mig hem och slapp sova själv :)




Vår goda middag - fläskfilé, potatisklyftor, gucamole



Larsson:)




Öhrling är väldigt svår att få med på bild, så ser ut som det bara var jag och Larsson hela kvällen, men så var inte fallet. Det var jag och de båda Sannorna Larsson & Öhrling:)




På Å

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ha en fin kväll! Over&Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0