Sliten_tjej_87

Hej Hej!

Va på jobbet 06.40 imorse.. trött självklart, men redo att jobba! När man öppnar på mornarna är man alltid själv.. och just den här morgonen skulle jag såklart få världshistoriens näsblods-fors-attack! Efter några minuter av tryckande på näsbenet och ett antal papperservetter senare hade jag lyckats fått stopp på skiten... Kul start på morgonen.. men som tur var så var d en lugn morgon så jag hade tid att "ta hand om mig" så jag såg någorlunda fräsch ut igen tills jag skulle möta nästa kund!

Slutade 13..så det var skönt.. men tanken var att träna efter jobbet... men är för trött för det, min kropp strejkar just nu tror jag, illamående, huvudvärk, sömnproblem, näsblod.. hm..! Så nu bllir det att krypa ner o kika på en film :)

Vilket deppigt inlägg.. men dem behövs ibland dem med ;)

Här kommer några bilder på mig och min syrra från när vi e små. Kanske kan pigga upp lite iaf! Jag är den tjocka, lilla tösen!

Klänningen riktigt spänner över magen!

2 blonda töser i sommarstugan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0