Personalfest

I fredags hade vi personalfest! Sanna och jag gjorde oss i ordning på jobbet efter stängningen, sen mötte vi upp resten på Sky-bar! Där tog vi varsin drink innan vi drog vidare till Harry's för lite god mat och gott att dricka!

Gud vilka goa brudar jag jobbar med! Hade en skitrolig kväll på Harry's!

Men kvällen slutade inte där... jag och Sanna drog vidare till BMB och festa loss rejält! Ojojoj... jag mådde som jag förtjänade igår kan jag säga! Haha!

Hursom helst så va det en kanonkväll! Tack brudar!


Jag o Sanna på jobbet!


Sanna, jag och Sanna på 

Marie, Malin o Ewelina


Malin, Helena o Victoria

På Harry's

Black&White


Helena & Diana


Jag & Diana








Vi va heta på dansgolvet!


Tack för en grym kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0