Men AJ!

Hej!

Jag e sjuk... Och är riktigt uttråkad! Förkyld, ont i halsen o värk i hela kroppen! Men BLÄÄÄÄ! Kan nån komma o pyssla om mig kanske?


----------------------------------------------------------------------------------------------

I lördags var jag iaf frisk.. och då hade jag en riktigt toppenkväll! Började kvällen hemma hos finaste Sanna, och lite senare drog vi oss ner på stan hem till Macho där Macho & Sannas Jimmie befann sig och spelade fifa! Men reglerna ändrades så fort vi kom.. musik ska vi ha :) Det blev musik quiz! Jag va GRYM! Jag vann! Eller så blev d lika med Jimmie? Jag vet inte, hur som helst... Vi drack champagne... dansade... Vi fick 2 pårigningar av grannar :S

En av de bästa överraskningarna på kvällen va att Tessan o Stefan hade fått ett ryck o helt plötsligt ville komma o festa me oss! Gud va kul det var!! Så dom kom till Macho:)

Fick även besök av Jimmies mamma o karl o Antes mamma o pappa kom också förbi... det är härligt när vi kan ha den kontakten me dom.. dom e så goa :)

Föräldrarna åkte hem och vi begav oss till Blue Moon! Mkt dans, med mycket härliga vänner! Ni är underbara!

Hade en fantastisk kväll med er alla! Här kommer en liten bildBOMB från kvällen!


Världens vackraste Sanna! <3


Och jag:)





Taxi resa


HAHA



Okej, tävling!! Hur många bilder hinner man ta på en taxiresa från Haga till Stan???

Alldeles för många :P


Skönheten


Och Odjuret;)


Jimmie



Stjärnan va på topp!


Fint ska det va! Skål!


Söta



Kunde inte riktigt vara seriös på bild denna kvällen:P


Vi ska gö en kul grej.. gör såhär med läppen!


Vänta jag hjälper dej! HAHA


SÅdär ja! HAHAHA!

Vadå? Jag gillar det naturligt.. inge extra fyllnad i läppen.. ta hellre bort en bit;)


Antes mamma Siv, jag o bästa Tessan!


(Stefan) Jimmie o jag


Vi blir såhär lyckliga av DIG Sanna:)

------------------------------------------------------------------------------------------------



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0