Månda, tisda, oonsda.... torsda o freda!!

Hej Hej Hallå!

Igår efter jobbet åkte jag hem till Sanna.. så gjorde vi världens onyttigaste tacogratäng! Med världens fetaste Creme fraiche o tonvis med ost..o cheesechips o ett glas vin till det! Mumma! Vilken vardagslyx! Vi lyckas alltid få det att kännas som helg när vi träffas o lagar mat mitt i veckorna.. haha konstigt så som vi moffar:P

Gratängoooos

Lite bilder från i somras

Tack för att du är en sån fin vän Sanna!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu är det snart dags för o fixa mig i ordning till jobbet... har haft riktig lökvecka den här veckan som vart... 14-18 pass 3 dar i rad:) Skönt!

Ska bli bättre att använda mina brillor.. så på med dom!!!


Ha en bra dag! Här kommer en skön låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0