Lördag

Godnatt!

Nu har jag kommit hem från en mysig tjejkväll med Sanna & Sanna. Vi var hemma hos Öhrling och käkade tacos, tittade på SATC 2 och smidde lite planer;) Mysfaktor på hög nivå!


Öhrling, jag, Larrson


Det här blev en lugn helg... nog lika bra det så jag får vila kroppen lite!

Igår blev det Idol med Tessan & Linda. Oj vilken nostalgikväll... efter några timmars uppdatering av våra händelserika liv:P så drog vi på några riktigt gamla godingar på CD-SPELARN(!) och flamsade runt som 3st 10-åringar! Och efter det tog Tessan fram sin lilla guld-låda där hon sparat massa gamla brev vi skrivit till varandra när vi var små! Oj va vi skrattade! Eftersom jag skulle jobba idag och det inte skulle bli så sent för mig så bestämde vi att jag skulle sova kvar... Men jag och Tessan har lite svårt för att sluta prata:P så klockan blev närmare 02.30 innan vi kom i säng:P Men men..upp till jobbet kom jag iaf :)

Linda, Tessan, jag

Oj oj oj... nån mer som känner igen sig att stå och mima framför spegeln till den här låten ;)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0