Höst!

Har hattat runt lite den senaste tiden..så har blivit lite dåligt med uppdateringar här.. I know!

Idag va jag o Maja och dödade oss på nya gymmet... kändes riktigt bra! Mina ben är fortfarande skakis.. undrar hur jag kommer må imorn! Härligt härligt att komma igång med träningen, äntligen! Märkte dock hur grymt svag jag blivit, skämdes nästan när man knappt orkade maskinerna med lättaste vikten! Viktigt att pointera här är då att detta är ett väldigt grabbigt gym, därav lite tyngre "lättaste vikterna"...  HAHA!


I veckan var jag, mamma o syrran ute hos mormor på Hovdestalund och pysslade lite, planterade nya blommor osv och gick en mysig promenad i höstsolen.






----------------------------------------------------------------------------------------------

I torsdags åkte jag hem till min TF-sambo och hade en riktigt härlig make-over kväll :) Vi käkade pizza o drack Cola, tittade på Idol, pysslade om oss själva och färgade håret! Mitt hår blev typ mörk-lila-castanj-brunt! Jag blev helnöjd!

Före bild


Före bild på söta Sanna


Två snyggingar med hårfärg i håret!


Och resultatet...........

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

TADAAAA!


:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0