Artist ;)?

Haha... nu kommer Maria döda mig.. men vafan! Jag har sugit länge på den här karamellen och det är nästan ingen som vet vad jag höll på med från när jag var 16 och några år framåt... jo jag försökte bli pop-stjärna;)!! Det är lika sjukt som det låter.. jag och min bästa vän Maria fick möjligheten att spela in flera låtar i studios både i Eskilstuna och Stockholm, Oj va skoj jag tyckte det var! Men då satsade både jag och Maria på dansen och det här tog upp för mkt tid tyckte vi.. så det las ner.. Synd såhär i efterhand kan man ju tycka:P men nåra talanger var vi kanske inte direkt, så det var väl lika bra =)!

Här kommer ett litet klipp som jag inte visat till NÅGON förutom min familj... (Här är vi förband till Da Buzz) Jag gör det för er skull så ni kan få er ett gott skratt som förhoppningsvis värmer lite i höstkylan!

 

I have this feeling... I just can't help it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0