Utkast: Nov. 22, 2010

Mors Mors!

Vilken kaos måndag! Började med att jag 06.22 gick ut i kylan för att vänta på bussen till jobbet... bussen var försenad säkert 15 min... inte så kul... dödstrött o iskall kom jag till jobbet och hann öppna i tid iaf! Mkt kunder hela dagen... Slutade kl 13... skönt! Men pga sjukdom skulle jag bara hem några timmar för att komma tillbaka och jobba stängning 16-18! Så hem till gamla lgh o packa ihop massa grejer... o tillbaka ner till jobbet igen! Sen hade vi möte på det.. så var hemma vid 19.45 ikväll! Kul kul!


Såhär snygg va jag igår när jag var igång med flyttpackningen!

Bra musik är ett måste när man håller på med sånna här tråkigheter... just nu är det Rihannas album som dansar ur högtalarna:)

 

 

Min favvo California King Bed.. lägger ut den igen.. så mysig!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är så bäst min vän! Tack så hemskt mycke för idag :-)

2010-11-22 @ 23:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0