Torsdag

Morsning!
Har idétorka så vet inte riktigt va jag ska skriva....

Kan inte riktigt förstå att det redan är november!! 50 dagar kvar till julafton! Shit!
Idag börjar jag sent... funderar på om jag ska ta mig till gymmet innan jobbet o va lite duktig... d kan nog vara skönt.
Just nu är det mkt som snurrar i min skalle... många tankar... många funderingar... Men... det är som det är... klarheten kommer väl komma så småningom:)
Snart är det helg igen... va ska man hitta på då då?
Har inga planer alls.. men kan ju ana hur det kommer sluta :P

Är det bara jag som drömmer mig bort till värmen? Skulle kunna göra vad som helst för att komma iväg en sväng till solen nu! Åh va härligt!!! Är riktigt sugen på att upptäcka världen.. ut och resa.. det kommer att hända.. frågan är bara när!?!

 


You know we're Superstars.. We are who we are!!!














Hot and dangerous... If you're one of us... Then roll with us

Got that glitter on my eyes... Stockings ripped all up the side
Loocking sick and sexy-fied... So lets gooo!

Tonight were going hard, hard ,ha-ha-haard
Just like the world is our, our o-o-ours
We're tearin it apar-par-paaart
You know we're superstars
We are who we aaare!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0