På fötter igen!

Hej!!

Idag mår jag bättre... o ska iväg o jobba imorn.. har längtat efter d faktiskt.. härligt d är att kunna säga så.. har saknat mina fina kollegor!

Funderar på å klä på mig lite varma kläder o ta mig ut på en vinterpromenad o få lite frisk luft... mysigt!



Såhär såg man ut för lite mer än 2 år sen...


--------------------------------------------------------------------------------

Har aldrig gillat svensk hiphop sådär speciellt mkt... men den här låten e riktigt skön.. refrängen e fin!


Kommentarer
Postat av: Marie

Du är såå välkommen tillbaka Jossan...har saknat dig! Det fina mörka håret klär dig mycket bra!

2010-11-11 @ 18:33:55
Postat av: Jossan

Tack så mkt :)

Ja visst är det bättre med mörkt... det tycker jag med! =)

2010-11-11 @ 21:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0