Kommer vara roligare att göra inlägg om NI kommenterar :)

Igår åkte jag hem till mamma o pappa efter jobbet... kände mig lite sliten...

Hemma var det klassisk fredags-mys... mamma o pappa bastade o bubblade o lyssnade på härlig musik.... vilka minnen man får av musik... den här spelades igår... och den spelades även flitigt här hemma när jag var liten... :)

Måste spelas högt för att få rätta känslan:)

... Hade känt mig frusen hela dagen på jobbet (men det är inget ovanligt då det är svinkallt där)... men fortsatte frysa här hemma... hackade tänder trots mjukisbyxor, t-shirt, tofflor, flis-morgonrock med huva på och fingervantar... och nerbäddad i duntäcke!!! Tog tempen och den visade 39 grader... INGE KUL ALLS!!! Va kom detta ifrån.. jag var ju nyss sjuk... Idag har jag bara 38 iaf... så hoppas det går åt rätt håll!

Men får ställa in mina planer... skulle ut och fira Tessan ikväll.. såg riktigt fram emot det.. men det är ju bara att glömma :( SKIT OCKSÅ!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tillbaka till musiken... tänk va den kan få en att minnas... tänk va lycklig man kan bli av musik... vilka känslor musik kan framkalla... Så länge jag kan minnas har pappa alltid älskat musik och det är mkt sällan man kommer hem till mamma o pappa och det är tyst... Han har bra musiksmak min pappa... allt från gamla godingar till nya favoriter på radion... När vi var små lyssnade vi ofta på musik... och det var i vardagsrummet jag upptäckte min talang som dansare ;) det finns många roliga filmer när jag står och åmar mig framför kameran :P


Det här var en av mina favoritlåtar när jag var liten... men tyckte musikvideon var väldigt läskig kommer jag ihåg...

Hittade lite gamla foton som pappa scannat in.. :)


Här är jag, syssling Anna, syster Camilla och syssling Linda hemma hos Anna&Linda i Mora


Camilla och jag (Prinsessa och apa) efter gymnastikuppvisning


Prinsessan och apan igen...


Jag och syrran i den älskade vattenspridar'n :)


5 små Påsk-kärringar!!! Maria, jag, Malena, Marcus och syrran


Jag i pappas knä och morfar!


Camilla och jag med världens bästa mormor <3 


<3


Coola farfar, farmor, mormor o fina mamma


Kalasfin... påväg att fira Elli :)


Läsa kort


Pappas flicka:) Pappa o jag, pappas kusin Sören och farbror Christer


Marcus & jag :)


Älskade Sjöhälla!!!


Sjöhälla


Två pluttisar... Syrran o kusin


Min underbara lillebror :)


Familjen:)

------------------------------------------------------------------------------------

Ha en bra lördag!! Jag ska fortsätta kurera mig så jag blir frisk snart... Glöm inte att kommentera...mkt roligare att skriva då :)


Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: obbe

Haha pontus ser ju stört stöddig ut=) o kent ser ut som en riktig casanova=)

2010-11-06 @ 15:51:32
Postat av: Marie

Njut av dina nära o kära de finns där i med o motgång. Rötterna är viktigare än man kan tro. Krya på dig vännen!

2010-11-06 @ 17:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0