Hej Svejs!

Hej Svejs!

Mina dagar går upp och ner... humöret går upp och ner... mina känslor har satt sig på en berg-o-dahl-bana... Jag har hoppat in i en tvättmaskin... allt bara snurrar runt runt runt!!!

Inatt kunde jag inte sova... kollade på kl senast 05.08..då hade jag fortfarande inte sovit en blund.. sen slocknade jag till lite..men vaknade vid 06 igen då mamma skulle upp... och halvsov till 07 när pappa o brorsan gick upp.. sen ringde min kl 08... DÖD! 

Men trots detta har mitt humör vart bra idag...idag är en uppåt dag:) Jag har massa planer... o längtar såå :)

Imorn väntar en väldigt mysig fredag... efter jobbet blir det hem till Tessan med en flaska rött för lite mat och Idol!!! Så får vi se om vi orkar ta oss ner på stan för att studera miss Kissie herself på Silk... det återstår att se.. vi tar det som det kommer isf! 


Ha en grym kväll!

Måste visa en ytterligare GRYM låt av Rihanna!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0